Somon DNA

Gençleşmenin formülü yaşlanmayla oluşan DNA hasarının önüne geçmekle olur. Somon balığı DNA sı insan DNA sına en çok benzeyen DNA yapısıdır.  Somon DNA  aşısının içeriğinde polinükleotidlere ek olarak Hyaluronik asit de bulunur. Bu iki molekül biraraya geldiğinde  cildin kollajen ve elastin sentezini artırıp cildin nemlenmesini , yapılanmasını ve parlamasını sağlar. Polinükleotid dediğimiz DNA yapıtaşları vücudumuzda kollajen üretiminde rol alan fibroblast denilen hücreleri çoğaltıp kollajen üretimini artırırlar.
Somon DNA

Uygulama Alanları ve Etkileri

- Yüzde  solukluk, kırışıklık ve sarkma durumlarında
- Göz çevresi kıışıklık ,esneklik kaybı ve morluk tedavisinde
- Sivilce izi tedavisinde
- Leke tedavisinde destek amaçlı
- Saç ve kaş dökülmelerinde
- Güneş hasarına karşı koruyucu amaçlı
- Boyun, dekolte ve el gençleştirmede
- Vücutta kilo alıp vermeye bağlı oluşan çatlak tedavisinde uygulama yapılır.

Yüze lokal anestezik krem sürüldükten 20-30 dakika sonra yüz antiseptik solüsyonlarla temizlenip tüm yüze küçük enjeksiyonlarla solüsyon verilir. Uygulama 3 hafta aralarla toplamda 3 seans şeklinde yapılır. Lokal anestezik krem uygulandığından dolayı hasta herhangi bir ağrı ve acı  hissetmez.

Somon DNA uygulamasından sonra etki 1. ayda hissedilmeye başlar hasta cildinin daha parlak canlı göründüğünü ve sarkma ve kırışıklıklarının azaldığını farkeder.  3 seans uygulama sonrası etkisi 1 yıl kadar sürer.

Herhangi bir yaş sınırlaması yoktur. Genel yaklaşım olarak 20 yaşından sonra cildinde solukluk ,nem ve elastikiyet kaybı hisseden kadın erkek herkese uygulanabilir.

Bilinen balık allerjisi olan hastalara bu uygulama yapılmaz.